Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Ratajská, Nina Kateřina
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Semelová, Klaudie
Semelová, K. Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace na internetu pro e-shop tvojevino.cz. Zahrnuje analýzu spotřeby a dovozu vína do České republiky. Práce analyzuje vnitřní a vnější prostředí obchodu. K návrhu komunikační strategie bylo využito poznatků získaných z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na spotřebitelské a nákupní chování respondentů z České republiky. Výsledná strategie obsahuje doporučení využitelná k propagaci na internetu a zvýšení zisku e-shopu. Závěrečná část práce se zabývá možnými vlivy protipandemických opatření na tržby e-shopu.
Factors influencing young consumers in the wine market
Vičík, Jakub
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou vlivu různých faktorů na Generaci Y na trhu vína v České republice a na Slovensku. Literární rešerše poskytuje podrobný vhled na faktory ovlivňující nákupní chování se zaměřením na specifika pozorované generační kohorty. Hlavním zdrojem informací pro analyzování příslušných trhů byl dotazníkový výzkum, který proběhl v říjnu roku 2016. Práce operuje s odpovědmi 636 respondentů z České republiky a 365 ze Slovenska doplněnými o výsledky ze skupinové diskuze (n=8). Výsledky této studie byly podkladem pro formulaci doporučení pro producenty vína a pracovníky v marketingu.
Marketingová strategie vybrané firmy
Šuláková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy Vinné sklepy Kutná Hora, s.r.o. Cílem práce je představit a zhodnotit současné marketingové aktivity vybrané firmy a následně k nim navrhnout doporučení. Práce nejprve definuje klíčové pojmy z oblasti marketingu se zřetelem na online marketing. Dále práce analyzuje situaci na trhu s vínem, a to jak na trhu světovém, tak na trhu v České republice. Teoretické poznatky a analýza trhu s vínem slouží jako východiska pro hodnocení současných marketingových aktivit vybrané firmy. Následně byla navržena doporučení, která by mohla firmě pomoci k rozšíření okruhu jejích zákazníků, a tím také ke zvýšení tržeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.